elleinitalie.reismee.nl

Bijna naar Italië!

Hallo en welkom op mijn reislog!

hoi ik ga bijna op vakantie nog maar vier nachten te gaan ik ga nu vertellen hoe het gaat nou we zorgen dat we 7uur bij de teststraat zijn dan gaan we 2uur doorrijden dan gaan we picknicken dan rijden we weer 2uur door en dan laten we bobby uit en dan zijn we ongeveer 2 uur in zwitserland dan ga ik 1 nachtje bij sheldon en marieclare slapen en dan rijden we weer door en hun gaan ook dan mee als we begin italie moeten we de test laten zien en dan is de 1de stop in italie is armeno armeno is een gemeente in de italiaanse provincie dan slapen we in een hotel met een zwemmbad dicht bij het orta meer daar slapen we 2 nachten dan rijden we weer door naar camping eden in lago maggiore in ee n opgezette tent daar slapen we ook 2 nachten en sheldon en marieclare slapen daar ook en in de eerste stop zijn ze daar we gaan bootje varen ga ik sheldon lekker uit de boot duwen daar en dan gaan we pitza eten en inde eerste stop waren sheldon en marieclare er trouwens ook en de derde stop is camping paradiso viareggio en dan slapen we in een stacaravan 3 nachten daar gaan we shopen op de lange boulevard dan gaan we ook naar het strand en de 4de stop is pisa dan gaan we naar een huisje met een ijgen zwembad het water komt van een fontijn vandaan daar gaan we tegen de toren van pisa staan ik ga het met mijn been en arm tegenhouden daar slapen we 2 nachten. darna rijden we naar camping belsito in toscane daar zijn we 5 nachten met ons ijgen tentjes dan gaan we met een soort van treinje naar een kasteel op een berg en fietsen in luca en zwemmen in een zembad en dan gaan we naar huis we weten nog niet hoe we dat doen maar dat zien we nog wel het was leuk om het te vertellen kijk alvast naar mijn fotoos doei.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Elle

Reacties

Reacties

Elle van der Laan

plaats maar een reactie

Ojo

Heel veel plezier lieve Elle.
Kan niet wachten op de mooie foto's die je gaat plaatsen. ?

Sheldon

Ik ga jou! In het water duwen Elle!

Marie Claire

We are going to have fun ???

Elle van der Laan

jee ik heb er zin in en ik ga sheldon in het water duwen

Assey

Jaaaa ik ga elke dag kijken hoevaak je Sheldon al in het water hebt gegooid!!!! ?? Ik hoop een heleboel mooie foto's te zien en wens jullie allemaal heel veel plezier ??

Lunii

heeel veeel plezier ellieee !! ???

Elle van der Laan

Ja ik ga elke dag sheldon in het water duwen en dankjewel lunii

Assey

Ellebel!!!! Waar blijven de leuke berichtjes en mooie foto's ?

Elle

De stekker van de laptop paste niet in de stopcontact maar wel bij de camping aan Lago maggiore waar ik nu heen ga

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!