elleinitalie.reismee.nl

In Italië 🇮🇹

Hoi ik ben telkens vergeten om mijn reis blog te doen en vandaag doe ik de blog .oké ik ree en half uur en toen moest ik een test doen en was ik negatief toen reden we twee uur door .en gingen we picknicken . En hebben we 8 uur gereden .we waren bij sheldon en hebben we daar 1 nacht geslapen .we reden naar het orta meer bij een eng hotel daar horen we snachts allemaal deuren en hard gepraat . En een dag dernaar gingen ik en Aeden kreeften ? gevangen en we gingen naar een mooi .meer en toen gingen we naar lagomagore. daar vertel ik later wel doei en een vijne vakantie

Kijk naar mijn foto’s!!

Reacties

Reacties

Ash

Dat klinkt als een hele mooie start van de vakantie Ellebel! Een eng hotel, ohoh!! Hopelijk de rest van de vakantie geen rare geluiden dan meer snachts!! Ik wens jullie allemaal nog heel veel plezier in het mooie Italië ???

Elle van der Laan

Dankjewel Ashley

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!